LaTeX2HTML pod Win2000

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Jun 3 17:32:22 CEST 2002

> "Havel Martin, Scio" píše:
>
> Pardon. Za predchozi "prispevek" se omlouvam, spetl jsem si adresu.
>
> Muzete mi nekdo pomoci? Snazim se rozchodit LaTeX2HTML pod Win2000 a
> nedari se mi prelozit jak LaTeX2HTML, tak TeX.
> Nevim jestli staci pozit nejakou variantu pro Windows (MikTeX, fpTeX),
> nebo musim mit neco pro Unix (pouzivam Cygwin).
>
> Jak mam nainstalovat TeX pod Cygwinem pod Win 2000 a jake vsechny
> soubory (TeXu) potrebuju pro rozchozeni LaTeX2HTML?
>
> Uvitam jakekoliv rady, poznamky, pripominky.
>
> Dekuji
> Martin Havel

Nemluvim z vlastni zkusenosti, protoze se teprve porad chystam to
rozchodit
(v OS/2). Z toho, co jsem se dosud dival, tak:
Kazdopadne  potrebujete perl (to je asi v cygwin), ghostscript, Netpbm,
Pnmtopng a tex.
Instalace texu by nemela byt podstatna, spis pujde o nastaveni, aby se
vse
navzajem naslo a spravne volalo.
Podivejte se na http://saftsack.fs.uni-bayreuth.de/~latex2ht/current/.
V souboru latex2html-2002-1.tar.gz v INSTALL jsou pokyny i pro W*.
Zdravi
         Jaromir Kuben