LaTeX2HTML pod Win2000

Havel Martin, Scio havel at scio.cz
Mon Jun 3 15:33:22 CEST 2002

Pardon. Za predchozi "prispevek" se omlouvam, spetl jsem si adresu.

Muzete mi nekdo pomoci? Snazim se rozchodit LaTeX2HTML pod Win2000 a nedari se mi prelozit jak LaTeX2HTML, tak TeX.
Nevim jestli staci pozit nejakou variantu pro Windows (MikTeX, fpTeX), nebo musim mit neco pro Unix (pouzivam Cygwin).

Jak mam nainstalovat TeX pod Cygwinem pod Win 2000 a jake vsechny soubory (TeXu) potrebuju pro rozchozeni LaTeX2HTML?

Uvitam jakekoliv rady, poznamky, pripominky.

Dekuji
Martin Havel