lehce OT: pdfutils?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 3 12:28:31 CEST 2002

On Mon, 3 Jun 2002, Ondrej Koala Vacha wrote:

> pdftex umi z pdf souboru nacit libovolnou stranu, a tu pak znovu vysadit.
> Neni tudiz zasadni problem stranky nacist a vhodnym zpusobem upravit
> vyber, razeni nebo umisteni. Mensi potize vidim v tom, ze jednak neni znamo
> skutecne cislo stranky, ktere se da u ps souboru vycist z komentare.
> Taktez vybrana stranka si nese vsechny fonty a obrazky podobne jako eps
> soubor, takze pokud pdf soubor rozeberete na stranky a zase slozite,
> vzroste vam (hodne) velikost. psutils nepouzivam, ale predpokladam, ze
> definice fontu je tam jenom jednou na zacatku jako v puvodnim ps souboru,
> [...]
Jak kdy. Jednou jsem se chlubil tim, jak dokazu zpracovat i PS vytvoreny z
wordu. Zjistil jsem, ze na prvni strance je vlozena cast fontu (jen
pouzita pismena). Na druhe strance byl dodatek s dalsimi pismeny, atd. A
kdyz jsem v ghostview skocil rovnou napr. na stranu 5, mel jsem misto
pismen diry, ale kdyz jsem poctive prohlizel vsechny stranky ve spravnem
poradi, vypadalo vsechno dobre...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/