nazev rejstxmku

Rado Bonk rbonk at host.sk
Mon Jul 22 14:56:38 CEST 2002

Zdravim,

On Mon, Jul 22, 2002 at 02:18:14PM +0200, Zdenek Wagner wrote:

> report.cls je tabu, do toho nikdo zasahovat nesmi. Nejen ze tim porusite
> licenci, ale dokumenty pak prestanou byt prenositelne. Muzete samozrejme
> ve svem dokumentu nebo ve vlastnim stylu pouzit
> \renewcommand\indexname{cokoliv} nebo si udelat kopii report.cls (ci jine
> tridy) s valstnim nazvem. Nejsem si jist, odkud se bere nazev pro
> Glossary, ale v jiz zminenem souboru se to nekde najde. Pravdepodobne to
> bude glossaryname.

Uuh,
Dakujem za opravu, a uvedenie do problemu. Pred cca tromi mesiacmi, mi niekto v
tejto konfere poradil podobne riesenie preto som vedel zareagovat (asi
vsak islo o pouzitie \renewcommand v *.tex subore). Este raz sa
ospravdelnujem za ponuknute riesenie.

-Rado

--
Radoslav Bonk M.S.
Dept. of Physical Geography and Geoecology