nazev rejstxmku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jul 22 14:18:14 CEST 2002

On Mon, 22 Jul 2002, Rado Bonk wrote:

> Zdravim,
>
> Skuste si v subore /usr/share/texmf/tex/latex/base/report.cls (podla
> toho co pouzivate) prepisat riadok ktory vravi o "Index", v mojom
> pripade riadok c. 704
> \newcommand\indexname{Index}
>                       ^^^^^
> prepiste na co potrebujete.

report.cls je tabu, do toho nikdo zasahovat nesmi. Nejen ze tim porusite
licenci, ale dokumenty pak prestanou byt prenositelne. Muzete samozrejme
ve svem dokumentu nebo ve vlastnim stylu pouzit
\renewcommand\indexname{cokoliv} nebo si udelat kopii report.cls (ci jine
tridy) s valstnim nazvem. Nejsem si jist, odkud se bere nazev pro
Glossary, ale v jiz zminenem souboru se to nekde najde. Pravdepodobne to
bude glossaryname.

> Rado

> --
> Radoslav Bonk M.S.
> Dept. of Physical Geography and Geoecology
> Faculty of Natural Sciences, Comenius University
> Mlynska Dolina 842 15, Bratislava
> tel: 00421 (0)2 602 96 250
> e-mail:rbonk at host.sk http://rbonk.host.sk

Zdenek Wagner