supertabular a emtex

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jul 3 14:13:27 CEST 2002

Simona Kotlarova píše:

> dobrý den,
>
> prosím, pracuji pod Linuxem (doma) a ve Windows (v práci). V linuxu
> jsem pro latex použila ve svém dokumentu balíček supertabular, ale v
> práci, kde mám wokňousy a kde tudíž používám emtex, mně to hlásí, že
> emtex nezná supertabular. Proto se ptám, lze doinstalovat balíček
> supertabular z linuxí distribuce latexu do emtexu, nebo musí být na to
> nějaký speciální balíček a když ano, znáte na něj někdo odkaz?
> Děkuji.

Ten balicek samozrejme staci dokopirovat. Ale napred se podivejte,
jestli
ho nemate nainstalovany. Ja si spis myslim, ze problem je v delce jmena.
Instalace emtex je urcena pro OS/2 (tam samozrejme dlouha jmena jsou)
a DOS, ktery umi jen 8+3. A ve W* se to chova jako v DOSu.

Emtex to mel osetreno, kdyz bylo jmeno delsi, zkousel hledat zkratky v
ruznem
poradi. Prvni byla tusim prvnich pet a posledni tri pismena ze jmena,
pak
tusim prvnich osm atd. Pokud to mate nainstalovane, zkuste udelat kopii
pod nazvem superlar.sty. Pak by \usepackage{supertabular} melo najit to
superlar.sty.
Nebo to uplne prejmenujte a misto \usepackage{supertabular} dejte to
nove DOSovske jmeno. Ale v linuxu pak budete muset ten zdrojak zase
menit.
To predchozi je lepsi. Ke vsem dlouhym jmenum je potreba pri pouziti
emtexu
ve W* mit kopie souboru pod zkracenymi jmeny.

Zdravi
         Jaromir Kuben