\glossary

Simona Kotlarova Simona.Kotlarova at oku-st.cz
Wed Jul 3 13:48:48 CEST 2002

Ještě jeden problém - jak tady již zaznělo jednou, v případě, že
potřebuji stvořit dva typy rejstříku, mohu, jak poradil p. Wagner,
použít příkaz \glossary pro jednotlivé položky v druhém typu rejstříku.
Ale i když jsem použila návod z francouzského manuálu, kde se více píše
o glosáři, latex nezná příkaz \printglossary. Ví tedy někdo, jaká
aplikace se musí použít, aby se mně zobrazil i druhý typ rejstříku  (ten
s příkazem \glossary ) v dokumentu? Díky za radu.

ukázka:
.\documentclass{A5paper, 10pt}
.
.