pismo SerpentineDBolCEBold (TrueType)

Viktor Patras viktor.patras at post.cz
Fri Jul 26 10:32:22 CEST 2002

Vazeni pratele,
nazev skoly pisu ve Wordu pod WinNT pismem SerpentineDBolCE
Bold (TrueType) a ted ten dokument pisu v LaTeXu2e (MikTeX pod
WinNT) a potreboval bych to tam taky nejak nalamat.
Prosim proto, zda uz nahodou nekdo nemate toto pismo v podobe
pro TeX (LaTeX2e), pripadne s radou co, jak a kam to umistit do
adresarove struktury aby to prekladac nasel.
Zkousel jsem si chvili hrat s METAFONTem v CsTeXove instalaci
zvane emTeX, do ktereho jsem lamal soubor zrejme s temi
vektorovymi popisy co jsem stahnul z CTANu, ale hlasilo mi to
vagon chyb a vysledku jsem se nedobral (pravda, nevim, co vlastne
melo byt vysledkem - pokud existuje nejaky strucny a jasny navod
jak prevest Wokenni pismo do TeXu, prosim napiste mi ho).
S pozdravem

Viktor Patras