Problemy s gftopk pod WinDVI na TeXLive6 a W2k

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Thu Jan 31 20:36:55 CET 2002

Jeste bych dodal, ze jsem zkusil to same volani (gsftopk cmm10 600)  rucne.
Obdrzel jsem:

C:\>gsftopk cmmi10 600
gsftopk(k) version 1.19.2
Can't locate Ghostscript ! Exiting ...

Problem je v tom, ze ja ghostscript na ceste mam, dokonce jsem se i koukal
co obsahuje spustitelny soubor gsftopk.exe, (zdrojak nemam) ale nasel jsem
tam jen volani gswin32c.exe a ten bez problemu na prikazove radce spustim.
To mne vede k myslence, ze gsftopk pouziva nejaky nezavisly konfiguracni
soubor, jenom nevim jaky. Ac jsem v manualovych strankach nasel nejakou
zminku o konfiguracnich souborech, stale nevim co kam do techto souboru
doplnit. Nic, co by se dalo prepsat jsem nenasel. Snad jeste podotknu, ze
Ghostscript mam verze 7.03.