Problemy s gftopk pod WinDVI na TeXLive6 a W2k

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Thu Jan 31 20:06:59 CET 2002

Dobry den,

tak jsem si se s tim problemem potykal a zjistil jsem nekolik veci.
a)problem nastava pouze u tiskarny LJ5 a LJ5MP, u LJ4 ne.
b) problemem trpi fonty CM, CS varianty nikolivek.
  pk soubory pro CS fonty jsou generovany metafontem ze zdroju, pouze pro ty
CM WinDVI nebo mktexpk tvrdosijne trva na to,  ze se budou pk soubory
generovat z postscriptovych variant. To mozna souvisi s tim, ze pro CM fonty
se v instalaci vyskytuji *.pfb, *.pfm a *.pfb soubory (Co vlastne znamenaji
ty jednotlive pripony?) a k ceskym variantam pouze soubory *.pfb. Bohuzel,
nic smysluplneho uz z toho nevyvodim :(
c) za to zmateni pojmu gsftopk a gftopk se umlouvam, moje nepozornost.

V soucasnosti pouzivam ve WinDVI nastaveni MF mode: LJ4, ostatni tak jak
tomu bylo defaultne v TeXLive5 a jsem spokojen, i kdyz asi moc systemove to
neni.

  S pozdravem
   Yenda