TeX, LaTeX, XML a komplikace s tim spojene

cslatex at seznam.cz cslatex at seznam.cz
Sat Jan 26 01:25:48 CET 2002

Omlouvam se, tu cenu jsem prepalil. Asi jsem se podival na kolektivniho
clena.

Doufam, ze si nemyslite, ze jsem sem prisel provokovat. Kdybych chtel delat
potize, nevim, proc bych si na to vybral zrovna TeXovou konferenci :-(( ---
to me docela mrzi.

Prozatim Vam dekuji, kdoz jste si dal se mnou tu praci a poradil mi.

cslatex at seznam.cz

PS: Konference se nebojim, ale psat vsude na vrata svoje jmeno nemusim. Mam
nickname a funkcni email (nejsem tu jako guest). Na chat taky vetsinou
nechodite pod pravym jmenem a v jinych konferencich taky kazdy neuvadi svoje
jmeno. Svoje jmeno odkryvam vetsinou az na urovni PGP.