Zaciatocnik: MiKTeX a slovencina.

Jerry K. jk at mailbox.sk
Fri Jan 25 15:40:37 CET 2002

Dobry den,

tak som skusil zopar veci (velmi dakujem za vsetky linky a navrhy, pomohlo
mi to) a dospel som k stavu, ked sice po spusteni (La)TeXu uz mi vypisuje ze
pouziva hyphen slovensky a cesky a zopar dalsich veci, z ktorych som usudil,
ze potial to mam zrejme dobre nastavene. Ale napriek vsetkemu, ked dam DVI
Preview, tak vsetky znaky, ktore maju diakritiku, su vynechane. Mam pocit,
ze to bude suvisiet dajako s fontami (ale to je naozaj len moj pocit).
Zdrojak pisem vo WinEdt, klasicky so zapnutou slovenskou klavesnicou,
\usepackage{slovak}, resp. czech, tam mam.

Vedel by mi niekto z tohto bodu pomoct dalej?

Vopred dakujem.

S pozdravom

Juraj Kazda

P.S.: Skusim este raz vsetko prejst od A po Z (aspon tie veci, co som uz
pochopil - to jest velmi malo, lebo tento TeX je naozaj komplikovany system
a pouziva pre mna nezvycajnu - neznamu - terminologiu) a ak sa mi to cez
vikend nepodari rozbehat, zosumarizujem vsetko, na co som narazil.