Zaciatocnik: MiKTeX a slovencina.

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jan 24 13:07:52 CET 2002

On Thu, 24 Jan 2002, Jan Busa wrote:

>   Zdravim,
>
> na adrese
>
> V cisle 2000/1-3 je na adrese (snad dobrej)
>
> http://bulletin.cstug.cz/pdf/bul0013.pdf

Tahle URL je spatne, Zpravodaje od roku 2000 maji v nazvu podtrzitko, aby
se vesly (kvuli kompatibilite s jinymi systemy) do 8.3 a presto se tridily
spravne. Na konci ma tedy byt bul_0013.pdf (_00 je rok 2000 a 13 je cislo
1-3). Je lepsi napsat, ze je to cislo 2000/1-3 a je na bulletin.cstug.cz
(a spise pro roboty, ktere mi stejne lezou vsude, jsem pridal komentare i
k nikde nenabizene strance bulletin.cstug.cz/pdf). Mam v logu dost pokusu,
kdy se nekdo snazi najit jakysi dokument, v URL ma preklepy a informaci
nenajde. Mne to sice neublizi, ale je skoda, kdyz kvuli banalnimu preklepu
clovek nenajde pozadovanou informaci.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/