Tex info

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jan 22 18:15:01 CET 2002

poupa píše:

> [...]
> neco precist) tusim ze dokumnetaci k programu Zebra GNU
>
> to co jsem hledal a nasel by mnelo v TeXu vypadat nejak takto
>
> \input texinfo    @c -*-texinfo-*-
> @c %**start of header
> @setfilename texinfo
> @settitle Texinfo
> @afourpaper
> @c %**end of header
>
> Toto jsem mu poradil napsat na zacatek soboru neco.texi a nasledne to
> prohnal TeXem a ono to zafungovalo
>
> Tak to jen kdyby nekdo hledal to co jsem hledal ja.
>

> Dekuji panu Vlckovy za jeho radu texi2html vypada opravdu pekne. Ale jde to

Myslim, ze ta davka texi2dvi (v OS/2, skript v linuxu, ktery zrejme
existuje -
viz odpoved p. Cepla) dela trochu vic, nez to, co pisete vyse. Minimalne
preklada tak dlouho, az jsou v poradku odkazy.

Ja Vam ji mohu poslat, ale obavam se, ze davkovy soubor v Rexxu s 220
radky
Vam k nicemu nebude, protoze sotva pracujete v OS/2.  :-)
Ale pokud ano, tak se omlouvam a upozornuji, ze v tom pripade existuje
i davka texi2inf, coz dava velice pekny format inf dokumentace, ale jen
v OS/2.
A potrebuje jako mezikrok specialni binarku.

Ale snad uz by to kolem toho nestastneho texi stacilo. Je na case, aby
se
vasne zklidnily.

Zdravi
        Jaromir Kuben