TeX live 6 pod OS LINUX

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Jan 22 17:44:33 CET 2002

On Tue, Jan 22, 2002 at 02:53:41PM +0100, Jan Houstek wrote:
> Ta poznamka byla myslena jinak, ale mate pravdu, sem to nepatri. Navic
> vetsina linuxovych distribuci TeX velmi dobre podporuje a clovek TeXLive
> vyuzije jen obcas k instalaci nejakych specialnich veci.

Tichá otázka: k čemu ten TeXLive tak strašně moc potřebujete?
Respektive, proč Vám nestačí tetex?

Matej

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Economics is the only discipline where two people can win a Nobel
Prize for saying exactly the opposite thing!
	-- Eamonn Butler of Adam Smith Institute
	   on Nobel Prize awards for year 2001