TeX live 6 pod OS LINUX

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Jan 22 14:58:43 CET 2002

On Tue, 22 Jan 2002, Tomas Bures wrote:

> Osobne jsem resil tytez tezkosti.  Nevim, jake zkusenosti maji
> ostatni, ale ja mel problem, ze nektere soubory mely spatny case v
> nazvu souboru, takze zatimco ...

Dobry den,

toto je pro me naprosto nedostacujici informace. Nevim, co si o tom mam
myslet. Mohu pouze rici: na mnoha UNIXech a Linuxech, na kterych jsem
TeXlive ruznych verzi (vcetne verze 6) instaloval jsem NIKDY nemel
problemy se "spatnym case" v nazvech souboru.

Abychom mohli pojmenovat problem a pripadne jej odstranit, bylo by
potreba, abyste podrobneji popsal, jak a za jakych okolnosti se projevoval
ten problem "se spatnymi case".

Petr Olsak