OT: WinEdt

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Jan 21 10:40:46 CET 2002

Dobrý den,
21. ledna 2002, 10:30:20, napsal jste:

> vim ze to bude vypadat blbe ale, nemlatte me prosim hned. Pri pokusu o svou diplomku jsem presahl magickou velikost a prestal mi slapat notepad. No vzpomel jsem si, ze  tu nekdo radil WinEdt, stahl
> jsem ho a byl jsem totalne nadsen, nadherne spolupra
> No a urodila se mi v hlave hrisna myslenka a po necelem 1 dnu pouzivani jsem napsal do gooogla winedt+s/n....a nasel,bohuzel.

> Vse se jakoby zaregistrovalo ale ted mne fackuje s pripominkou ze uteklo 31 dnu, coz bych jeste snesl, ale po treti pripomince (cca 5min)
> vytuhne.
> [...]

Zkuste  editovat registry, tj. vyhledat a odstranit vsechny relevantni
klice,  ale  z vlastni zkusenosti mohu rici, ze informace o registraci
se  u  Winedt  drzi  nekde velmi houzevnate a odolavala vselijakym mym
prostocvikum   s   Windows.  Pouze  preinstalovani  Windows  fungovalo
spolehlive  a po ni jsem musel provest novou registraci. Ale ja po tom
zase tak moc nepatral, neb jsem registrovan... (formatovat disk
netreba)

--
S pozdravem,
Josef Krob