WinEdt

Prochazka Vladimir Prochazka at asd-software.cz
Mon Jan 21 10:48:54 CET 2002

Radím Vám použít textový editor Notespad (ne nejde o překlep, ale o záměr).
Je to free program, který nepřidává žádné své formátovací značky a není
omezen na velikost otevíraného souboru. Mám v něm odzkoušeno editovat
soubory v řádu desítek MB. Pokud budete mít zájem, mohu vám jej poslat.
Nezkomprimovaný má velikost 282kB.

Laďa