pdfcslatex a eps

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Jan 10 06:43:57 CET 2002

On Wed, Jan 09, 2002 at 11:06:11PM +0100, SiLK wrote:
> pouziva gs. Zkousel sem nejak gs prinutit, ale taky vzdy udela to same.
> Kdyz prekladam dvi na pdf pomoci dvipdfm, tak mi sice ceske fonty v pdf
> ukaze, ale jsou bohuzel type3.

Řekl bych, že máte starý ghostscript. Zkuste upgradnout na ten
úplně nejposlednější (7.03, neberte žádný nižší 7.* -- měli
chyby, které způsobovaly, že nefungoval s TeXem; 7.03 je už v
pořádku) a pak se případně ohlašte.

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville