Pomoc s vyrobou stylu pro LaTeX

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jan 8 12:46:08 CET 2002

On Tue, 8 Jan 2002, Stepan Kasal wrote:

> 	Doufam, ze mate nejake programovaci zkusenosti, a ze mate i nejake
> zkusenosti s programovanim maker v TeXu, ze napr. vite, co je \futurelet
> a \expandafter. S takovou vyzbroji se rozhodne nemusite bat. V opacnem
> pripade se nenechte odradit, ale muj vyse uvedeny hura pristup (cist,
> napodobovat) mozna neni pro Vas nejlepsi.

Ja jsem zacinal v dobach, kdy shaneni literatury bylo obtizne, ani na webu
jeste moc manualu nebylo (vlastne ani nebyl CTAN), TeXbook jsem mel
objednany, ale porad neprichazel, takze jsem procital zejmena zdrojaky
Mainz Distribution a tech jsem se ucil i plain TeX (protoze jsem neznal
ani \expandafter). A ucil jsem se taky ctenim latex.tex, diky tomu znam i
to, ce snad ani neni v literature popsano.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz