Pomoc s vyrobou stylu pro LaTeX

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Tue Jan 8 11:36:05 CET 2002

On Tue, 8 Jan 2002, Jan Houstek <Jan.Houstek at st.ms.mff.cuni.cz> wrote:
> Poradte prosim relativne slusne zbehlemu plainTeXistovi, ktery je postaven
> pred ukol napsat styl pro nakladatelstvi v LaTeXu, jak se ma zorientovat v
> LaTeXovem svete, ktery je pro nej ted spise dzungli.
>
> Styl nebude nijak zvlast slozity. Mel by [...]
> Fungovat by mel s book.cls.

Dobry den,
	vypada to spis, jako ze by to mel byt novy .cls, ktery bude nejprve
pouzivat book.cls a pak neco predefinuje, nez aby to byl .sty .
Krome angl. navodu (viz mail pana Wagnera) bych celkem doporucoval proste
se divat do zdrojaku existujicich stylu/trid a napodobovat.
Jak jsem takhle nekolikrat hledal, proc to a to nefunguje, vzdycky jsem
se bez problemu zorientoval a docela se mi libilo, jak je LaTeX 2e
naprogramovany.
	Doufam, ze mate nejake programovaci zkusenosti, a ze mate i nejake
zkusenosti s programovanim maker v TeXu, ze napr. vite, co je \futurelet
a \expandafter. S takovou vyzbroji se rozhodne nemusite bat. V opacnem
pripade se nenechte odradit, ale muj vyse uvedeny hura pristup (cist,
napodobovat) mozna neni pro Vas nejlepsi.

A ozvete se, kdyz narazite na neco nerozlousknutelneho,
	Stepan Kasal