trida/styl Thesis

Petr Honsa p.honsa at sh.cvut.cz
Thu Jan 3 16:17:35 CET 2002

Mozna jsou plne archivy konference problemu s tridou book/report proste
proto, ze
tyhle tridy vsichni pouzivaji, jsou nejlepsi a vyplati se problemy resit
:))

Pisu diplomku v cestine a pouzivam
	\documentclass[11pt,a4paper,twoside]{mybook}
	\usepackage{czech,graphics,amsmath,amsfonts,makeidx,wrapfig}
kde mybook je jemne upravena definice book, pouze jsou predefinovane
prikazy part jinak (bez samostatne dvoustrany, resil jsem tady v
konferenci..)

Hodne zdaru, ph