trida/styl Thesis

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz
Wed Jan 2 17:46:13 CET 2002

Loni jsem dopsala disertaci a žádný speciální class jsem nepoužívala.
Použila jsem report z koma-script (\documentclass{scrreprt}), protože se
mi líbí, jak dělá nadpisy kapitol a titulní stránku. Všechny ostatní
vylomeniny jsem dělala pomocí různých packages, měla jsem tam dokonce
dva rejstříky (jeden s českým tříděním) atd. Můžu vám třeba poslat svůj
master file, kde můžete něco vykoukat.

Taky trochu záleží na tom, jaké má vaše škola požadavky -- u nás byli v
podstatě rádi, když to člověk dodal tištěné a ne psané rukou.

Na mé stránce najdete odkaz na mou disertaci, třeba se podívejte na .ps
soubory a ptejte se, jak jsem udělala to či ono.

Hanka Skoumalová
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                       Charles University