hyperref

Vasek Skrivan vskr6537 at artax.karlin.mff.cuni.cz
Wed Jan 30 20:21:37 CET 2002

Dobry den,
 Mam problem s pouzitim makra hyperref. Mam psany text, ktery ma 2 hlavni
casti text a prilohu. Kazda ma u sebe vkladane obrazky a tabulky a obe se
zacinaji cislovat od jedne (Kapitola 1 a Priloha 1).  Pokud pouziji pri
prekladu toto makro, krizove odkazy na sebe ukazuji a lze je pouzivat.
Problem ovsem je v  tom, ze:

1) odkazy z Kapitoly 1 odskakuji  na obrazky a tabulky v Priloze 1 a
naopak, dokud nepresahne pocet objektu v jedne casti pocet v druhe casti,
pak uz se odkazuji spravne.

2) mam popisky pod objekty a pri preskoku na nej mi vzdy vyskoci v 1 radce
nahore na monitoru popisek a objekt je nad nim; rad bych, aby byl videt
cely objekt a nemusel jsem pritom davat navesti nad objekty.

Za rady vam predem dekuji.

Vasek Skrivan