latex2rtf

pavel hampl hampl at gncz.cz
Wed Jan 30 12:54:46 CET 2002

zdravim vespolek,
zkousel jsem pouzivat latex2rtf pro konverzi ro rtf.
Posledni verze ma uvedeny prepinac "-C codepage" s podporou
mimo jine i latin2. Jenomze ten prepinac je blbe
implementovany, takze program vraci "unknown parameter --
C". A kdyz to dam bez tohohle parametru, tak ve vyslednem
rtf nektere ceske znaky uplne vypadnou. Nedelal jste s
timhle programkem nekdo neco? Pokousel jsem se to
zkompilovat, ale nejak mi to nejde. A pokud se to povede,
dostavam stabilne coredump, pokud se pokusim tenhle prepinac
pouzit. (jako chybu jsem to uz hlasil)

diky
Pavel Hampl
Pavel Hampl		email: hampl at gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-96337821 <<NEW!
11000 Praha 1, CZ