uroven konference CsTeX - navrh na vylepseni

Jakub Podlesak podlesak at its.cz
Thu Jan 24 12:10:08 CET 2002

Pane Wagnere,

na konferenci se poslední dobou množí příspěvky toho typu,
který má s TeXem pramálo společného a většinu zúčastněných
příliš nezajímá. Myslím, že by se s tím mělo něco dělat.

Dobrým řešením se mi zdá automatické posílání textu s pravidly
hry jednou měsíčně do konference podobně jak to praktikuje
Martin Bílý na síťové konferenci na cs.felk.cvut. Některé
lidi je občas prostě potřeba trknout správným směrem.

V příloze posílám zmíněný text. Pro TeXovou konferenci
by myslím stačilo posílat jeho část C.3, možná i B.1, B.2.

Jeden podobný mail měsíčně je myslím pro konferenci lepší
než několik zbytečných OT týdně.

Píšu Vám, protože jste velmi aktivním přispěvatelem konference,
vážím si času, který propagaci TeXu věnujete, a věřím, že můj
návrh nezůstane bez odezvy.

Zdravím, J.P.

--

Ing. Jakub Podlešák, ITS a.s.
Vinohradská 184, 130 00 - Praha 3
mailto:podlesak at its.cz

Tuesday, January 22, 2002, 4:41:39 PM, jste napsal(a):

Zdenek Wagner> On Tue, 22 Jan 2002, poupa wrote:

> [...]

Zdenek Wagner> Ano i ne. Kdyz Vam uzivatel DOSu poradi, ze mate napsat tex &plain, budete
Zdenek Wagner> mit smulu, protoze v jinych systemech ma & specialni vyznam. Kdyz uzivatel
Zdenek Wagner> OS/2 poradi, abyste napsal tex386 ^&plain a na prohlizeni DVI souboru
Zdenek Wagner> pouzil dvipm, pak pro uzivatele linuxu je takova rada taky na nic. Pri
Zdenek Wagner> tisku manualu v texinfo se taky pouziva jista binarka. Vim, jak se jmenuje
Zdenek Wagner> v OS/2 a kde je nainstalovana. Kde je v jinych systemech a jak se jmenuje
Zdenek Wagner> (mozna stejne, mozna jinak), to nevim. Da se to najit, vedel bych kde, ale
Zdenek Wagner> nemam chut venovat tolik casu, kdyz nevim, co presne chcete.

Zdenek Wagner> Totez cekaji ti, kterych se ptate. Otazka, alespon v civilizovane
Zdenek Wagner> spolecnosti, byva zpravidla formulovana slusne. Tazatel si dava pozor, aby
Zdenek Wagner> ve svem textu nenechal preklepy (nebo jich alespon nebylo mnoho). Podle
Zdenek Wagner> pravidel spisovne cestiny konci tazaci veta otaznikem. A dale je treba si
Zdenek Wagner> uvedomit, ze lide v tomto listu odpovidaji na dotazy proto, ze chteji
Zdenek Wagner> ostatnim pomoci, prestoze tim stravi dost sveho drahocenneho casu bez
Zdenek Wagner> naroku na jakoukoliv odmenu. Rozhodne to nedelaji proto, ze by meli
Zdenek Wagner> povinnost odpovidat. Proto si myslim, ze tazatel by mel podle toho svuj
Zdenek Wagner> dotaz formulovat. Pokud neumi otazku napsat, nemuze se divit, ze odpoved
Zdenek Wagner> vypada presne tak, jak on se "zeptal".

Zdenek Wagner> Zdenek Wagner
Zdenek Wagner> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Zdenek Wagner> see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
Zdenek Wagner>          http://icebearsoft.euweb.cz

Zdenek Wagner>      Your windows will look best with
Zdenek Wagner>        /   /   /   /   /   /   /
Zdenek Wagner>       /_OS/2__/___/_OS/2__/___/
Zdenek Wagner>      /   /   /   /   /   /   /
Zdenek Wagner>     /___/___/_OS/2__/___/___/
Zdenek Wagner>    /   /   /   /   /   /   /
Zdenek Wagner>   /___/_OS/2__/___/_OS/2__/
Zdenek Wagner>  /   /   /   /   /   /   /