Konverze z LaTeXu :o)))

pavel hampl hampl at gncz.cz
Thu Jan 24 08:40:33 CET 2002

nesměle doporučuju LyX, což je WYSIWYM editor nad LaTeXem.
http://www.lyx.org

WYSIWYM= "what you see is what you mean"

je to na obsluhu (podle mne) docela dobré, používá ispell
pro kontrolu pravopisu, má přednastavenou řadu stylů s
možností další definice, sub- i superscript, slušné vkládání
zvláštních znaků, editaci matematických výrazů, export do
Latexu, DVI, PDF, postscriptu. Nemá sice všechny možnosti
ručního psaní v TeXu, ale zachovává jich dost pro běžná
použití a můžete tam přímo dopisovat i Latex kódy. Jak
dodneška TeX neovládám ani zbla, tak tohle používám pořád a
velice rád. Ze začátku mi to připadalo trochu jako Word,
dneska si říkám, ať se celý Word jde zahrabat.

Pavel hampl

Pavel Hampl		email: hampl at gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-96337821 <<NEW!
11000 Praha 1, CZ