Konverze z LaTeXu :o(((

cslatex at seznam.cz cslatex at seznam.cz
Wed Jan 23 20:16:38 CET 2002

Ahoj všem !!!

Začal jsem psát v LaTeXu (česky), protože jsem přišel na to, že ve Wordu
psát rozsáhlejší práce nebo knihu je prostě nesmysl, oni stačí už i
matematické výrazy a chemické vzorce. Jenže se tu naskytl problém. Nikde
nemohu sehnat funkční převaděče latex2html, dvi2html ... všechny mi pořád
házejí errory ve skriptech ať pod Windows nebo pod Linux. Můžete mi prosím
poradit, jak tuto konverzi provádět ??? Nebo mi rovnou poslat ty prográmky s
tipy, triky a radami na můj email cslatex at seznam.cz .

Dále by mě moc zajímalo !!! dvi2latex; pdf2latex; !!! pdf2html; ps2latex;
ps2html; (a taky tyto i výše zmíněné převaděče s exportem do XML a XHTML.)

Existuje editor pro *.dvi a *.pdf (a taky *.ps) soubory ??? Jako napsaný
*.doc jde později upravovat ve Wordu, v čem upravit vytvořený *.dvi a *.pdf
(a taky *.ps) ???

Jo a moc prosím, jsou nějaké šikovné utility pro tvorbu 1) tabulek 2)
matematických výrazů 3) chemických vzorců ???

Díky moc cslatex at seznam.cz