cmnsy10, gr10 a spol.

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 3 08:56:21 CET 2002

"David Necas (Yeti)" píše:

> Nevite nekdo, kde vzit fonty gr10, cmnsy10, ...,
> o kterych pise Karel Horak v Zpravodaji 1-3/2001?
>
> Nikde jsem je nenasel, v clanku neni zadny odkaz,
> ale pripada mi divne, ze by nebyly nikde dostupne
> -- verim, ze ten clanek nebyl o tom, ze by se pan
> Horak jen pochlubil, jake udelal pekne fonty, aniz
> by to k necemu bylo (tj.  aniz by je mohl nekdo
> pouzit).
>
> Yeti

Obavam se, ze nikde nejsou. Mne je loni po unorovem SLT p. Horak
na pozadani obratem poslal. Protoze ted po clanku ve Zpravodaji
"hrozi nebezpeci", ze takovych dotazu pribude, mozna by stalo
za to pozadat ho, aby je umistil treba do sveho adresare
na ftp://www.cstug.cz/pub/tex/local/cstug/horak.

Pokud s tim bude souhlasit, mohu tam vse, co mi tehdy poslal, premistit.

Zdravi
        Jaromir Kuben