Fwd: emacs 21.1 a windows

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Mon Feb 25 12:23:55 CET 2002

Bohdanecky Zdenek Jr wrote:

> File local-variables error: (error "Local variables entry is missing the prefix")
> forward-sexp: Scan error: "Unbalanced parentheses", 7173, 17457

Pokud máte v .emacs něco složitějšího (např. načtení a nakonfigurování
psgml), při automatickém ukládání voleb to emacs neustojí. Řešení jsou v
zásadě dvě: (1) nepoužívat automatické ukládání nastavení; (2)
složitější věci z .emacs uložit do samostatnéh souboru, který se z
.emacs načte.

> Stalo se to po pokusu o nastaveni kodovani pro ulozeni bufferu a
> naslednem Save Options. Nevim, jestli se nekde neco podelalo,
> nebo jestli je to jiz od pocatku instalace. Nikdy predtim jsem Save
> Options nezkousel.

Úplně od počátku ne, jen od té doby, co jste přidal něco složitějšího do
.emacs.

> Vadi mi totiz, ze po nastartovani Emacsu je buffer Scratch a kazdy novy
> otevirany (C-x C-f) prepnuty pro ukladani v iso-latin-2, tj. na liste
> je -2\--. Nove dokumenty se mi pak ukladaji v iso-latin-2.

(prefer-coding-system 'cp1250)

resp.

(prefer-coding-system 'cp1250-dos)

Pokud používáte psgml, musíte mít poslední verzi 1.2.4. Předchozí verze
po použití prefer-coding-system a předkompilovaných DTD nefungovaly.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz