Fwd: emacs 21.1 a windows

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Mon Feb 25 11:14:39 CET 2002

This is a forwarded message
From: Bohdanecky Zdenek Jr <bohdik at bohdik.cz>
To: editors at linux.cz
Date: Friday, February 22, 2002, 4:29:23 PM
Subject: emacs 21.1 a windows

===8<==============Original message text===============
Dobry den,

zapasim opet s Emacsem 21.1 pod windows 2000 a mam problem, kdyz v
menu Options zvolim Save Options -- vypise se do bufferu Messages nasledujici:

File local-variables error: (error "Local variables entry is missing the prefix")
forward-sexp: Scan error: "Unbalanced parentheses", 7173, 17457

Stalo se to po pokusu o nastaveni kodovani pro ulozeni bufferu a
naslednem Save Options. Nevim, jestli se nekde neco podelalo,
nebo jestli je to jiz od pocatku instalace. Nikdy predtim jsem Save
Options nezkousel.

Vadi mi totiz, ze po nastartovani Emacsu je buffer Scratch a kazdy novy
otevirany (C-x C-f) prepnuty pro ukladani v iso-latin-2, tj. na liste
je -2\--. Nove dokumenty se mi pak ukladaji v iso-latin-2.

Chtel bych mit implicitni kodovani windows-1250-dos (na liste -D\--).
Jak to mohu, prosim, zaridit?

Pouzivam cs-utils Pavla Janika.

===8<===========End of original message text===========

Dobry den,