v cem psat dokumentaci k projektum

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Fri Feb 22 17:18:19 CET 2002

On Fri, Feb 22, 2002 at 09:54:22AM +0100, Zdenek Wagner wrote:

> Protoze HTML neumi vse, co jsem schopen mit na papire nebo v
> PDF. Navic, nektere informace maji smysl jen v HTML, nektere
> jenom na papire. Umi tento nastroj neco jako \ifLaTeX2HTML pro
> prepinani verzi? A mohu nejak nadefinovat, aby me vlastni
> prostredi, ktere si udelan pomoci \newenvironment, melo jiny
> vizualni vzhled v LaTeXu a jiny pri prevodu do HTML? V XML to
> udelam snadno. Mohu si i rozsirit DocBook, kdyz to potrebuji...

Schválně jsem zmiňoval latex2HTML, který je nejmonumentálnější ze
všech konvertorů z LaTeXu do HTML (800k Perlu and counting...).
Oboje dvoje výše zmíněné potvornosti, ale umí i mnohem
jednodušší tth, který jsem zatím používal.

Jednak má tth nadefinovanou podmínku \iftth a kromě toho existují
další dvě možnosti: speciální prostředí html a dále řádku, která
začíná %%tth: tth čte, i když LaTeX ji (pochopitelně) vynechá.

Předpokládám, že něco podobného má i LaTeX2HTML, respektive, že
to má v mnohem mohutnější podobě.

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Courage is resistance of fear, mastery of fear, not absence of
fear.