v cem psat dokumentaci k projektum

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Feb 22 09:54:22 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002, Matej Cepl wrote:

> I když už mám pocit, že v téhle konferenci se na TeX moc nedrží
> :-), přesto si neodpustím heretickou poznámku: proč nepoužít
> LaTeX s případným následným exportem přes LaTeX2HTML? Respektive,

Protoze HTML neumi vse, co jsem schopen mit na papire nebo v PDF. Navic,
nektere informace maji smysl jen v HTML, nektere jenom na papire. Umi
tento nastroj neco jako \ifLaTeX2HTML pro prepinani verzi? A mohu nejak
nadefinovat, aby me vlastni prostredi, ktere si udelan pomoci
\newenvironment, melo jiny vizualni vzhled v LaTeXu a jiny pri prevodu do
HTML? V XML to udelam snadno. Mohu si i rozsirit DocBook, kdyz to
potrebuji...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/