Tabulka s odstavci uvnitr bunek [LONG] - [SOLVED]

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Tue Feb 19 10:38:13 CET 2002

Dobry den!

Jakub Vosahlo <g.jeddak at volny.cz> wrote:

> From: "Anton Surda" <fyzisurd at savba.sk>

Jakub:
> Dekuji mnohokrat, tohle jsem okamzite priohnul do tvaru, ktery potrebuji.

to mne prekvapuje.  Navzdory prikazu \vcenter mam pocit, ze pokud je
napravo libovolny text (pocet radku predem neznamy), nemuze to fungovat.
Muze to fungovat jedine tehdy, pokud je znama vyska kazdeho radku tabulky.
V tomto pripade je ale znamo uplne vsechno a -- jak ostatne jiz psal pan
Wagner -- neni duvod pouzit \halign, staci vse vhodne poskladat z boxiku.

Jinak receno: horizontalni rozlozeni je znamo, takze neni duvod pouzivat
\halign; naproti tomu vertikalni rozlozeni (vertikalni centrovani leveho
sloupce) znamo neni, takze mi to pripada jako ukazkovy priklad pro pouziti
\vcenter, ktery funguje analogicky jako \halign, ale transponovane,
tedy po sloupcich.

Omlouvam se, nemam cas to zkouset a vyrobit priklad.
	Stepan