Tabulka s odstavci uvnitr bunek [LONG] - [SOLVED]

Jakub Vosahlo g.jeddak at volny.cz
Mon Feb 11 14:32:28 CET 2002

Dekuji mnohokrat, tohle jsem okamzite priohnul do tvaru, ktery potrebuji.

Pouceni - matematickou sazbu jsem naposledy delal na skole a v LaTeXu, ale
to neznamena, ze uz ji nikdy v zivote nebudu potrebovat. Priste se podivam
nejdriv na dokumentaci i k matematickemo modu, nez zacnu otravovat tady...

Zdravi

Jakub Vosahlo