Psaní mezer ve zkratkách

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Feb 14 18:47:51 CET 2002

On Thu, Feb 14, 2002 at 01:50:24PM +0100, Zdenek Wagner wrote:
> V mailech to vetsinou ignoruju, protoze v neproporcionalnim
> pismu to nevypada hezky a nejsem schopen mezi cislici a znak
> procenta vlozit nezlomitelnou mezery, ktere by rozumely vsechny
> mailove programy. Kdyz se pak nekomu v mailu zlomi radek mezi
> cislici a procentem, je to jeste horsi, nez kdyz ma napsano 99%
> uzivatelu.

Já jsem svého času psal i v emailech 99~% (zejména kvůli tomu
lámání řádků), čímž jsem také nenásilně propagoval, kde leží mé
srdce (i když trochu zastřeně, tou dobou to byl Lout :-).

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

A nation or civilization that continues to produce soft-minded
men purchases its own spiritual death on an installment plan.
	--Martin Luther King, Jr.