Psaní mezer ve zk ratkách

Tomas Hala thala at mendelu.cz
Wed Feb 13 00:53:12 CET 2002

> S tim bych si nebyl tak jisty, mam dojem, ze zkratka s.r.o., pripadne
> spol. s r.o. je soucasti firmy spolecnosti. Proto si dovedu predstavit,
Presne tak.

> ze to nekomu vadit bude. Pravnikum bych neveril ani slovo, protoze jsem
> od jedne nejmenovane advokatni kancelare dostal doporuceni podat navrh
> na zapis do obchodniho rejstriku _presne_ tak, jak to meli oni, t.j.
Moje firma má (proti mé vůli) zkratku spol. s r.o. a notářka mi
- když jsem kdysi dělal nějaké jiné úpravy - odmítla dát do nového návrhu
zakladatelské listiny mezeru s poukazem, že co je zapsáno v OR je svaté.

Tak tam na truc vkládám \, , protože úředníci nejsou typografové a myslí,
si, že je to bez mezery.
Stejně tak může postupovat ten, komu se nelíbí normální mezera. :-)

Tomáš Hála