Psaní mezer ve zk ratkách

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Tue Feb 12 17:05:23 CET 2002

Matej Cepl wrote:

> Čistě technicky-právně: potřeba to není. Byl jednou před lety
> jeden šílený judikát KOS v Ostravě (který oplývá podivnými
> rozhodnutími), který zamítl podání označené jménem firmy s.r.o.,
> když firma byla zapsána v rejstříku jako spol. s r.o., ale od té
> existuje snad i judikatura Nejvyššího soudu, že na téhle kravině
> se nemusí bazírovat. Je samozřejmě vždycky dobře (i z mnoha
> jiných důvodů) si vytáhnout z Internetu výpis z OR, a když už ho
> máte v ruce tak to namastit podle něj. Ale podání by Vám kvůli
> tomu nikdo shodit neměl.

S tim bych si nebyl tak jisty, mam dojem, ze zkratka s.r.o., pripadne
spol. s r.o. je soucasti firmy spolecnosti. Proto si dovedu predstavit,
ze to nekomu vadit bude. Pravnikum bych neveril ani slovo, protoze jsem
od jedne nejmenovane advokatni kancelare dostal doporuceni podat navrh
na zapis do obchodniho rejstriku _presne_ tak, jak to meli oni, t.j.
uprava = podoba vypisu OR na internetu. Nelibilo se mi to, proto jsem
predelal vzhled, abych se pod to mohl s klidnym svedomim podepsat a
rekli mi, ze pokud budu trvat na jinem vzhledu nez mi dali oni, neruci
za uspesnost podani. Pry takhle to maji proslapnute a proto to tak
delaji. Dokonce jim nestacil souhlas majitele nemovitosti se sidlem
firmy, chteli smlouvu o smlouve budouci - pry to tak maji proslapnute.
Jsem z toho zdesen. Myslim, ze v ceskem pravu je mozne vsechno. Zakon
rika neco, ale soudy chteji neco jineho.

Libor Chocholaty