Cesky styl do LaTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Feb 12 11:26:22 CET 2002

On Tue, 12 Feb 2002, Josef Krob wrote:

> No jo, ale kdyz bude v TDS oboji, i babel i cslatex, tak v
> prohledavaci ceste bude na rade drive babel (tedy ted je rec o Win a
> ja nevim, jakeho OS se tykala puvodni otazka, takze s touto vyhradou),
> najde se jako prvni czech.sty z babelu a zpusobi chybu (vlastne ne
> chybu, ale problemy s delenim atd). Cili se mi zda opravdu jistejsi
> odstranit babel (ci alespon prejmenovat jeho czech.sty).

Resenim je nastaveni spravneho poradi podle pouziteho formatu. Sice
nepouzivam Windows, ale podle reakce lidi, kterym jsem TeXLive instaloval,
mam pocit, ze to autori udelali spravne a cslatex najde nas LaTeXovsky
czech.sty, csplain najde nas plainovsky czech.sty, babelizovany LaTeX
najde babel.sty a babelizovany plain najde babelizovany czech.sty.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/