Cesky styl do LaTeXu

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Feb 12 11:18:52 CET 2002

Dobrý den,
dne 12. února 2002 v 10:06:25 jste napsal:

> spousta zbytecne prace, ktera nepomuze...

> Rozhodnete se, jakou podporu cestiny chcete pouzivat, a pak v dokumentu
> piste:

> LaTeX + babel: \usepackage[czech]{babel}
> cslatex: \usepackage{czech}, pripadne \usepackage[split]{czech}

No jo, ale kdyz bude v TDS oboji, i babel i cslatex, tak v
prohledavaci ceste bude na rade drive babel (tedy ted je rec o Win a
ja nevim, jakeho OS se tykala puvodni otazka, takze s touto vyhradou),
najde se jako prvni czech.sty z babelu a zpusobi chybu (vlastne ne
chybu, ale problemy s delenim atd). Cili se mi zda opravdu jistejsi
odstranit babel (ci alespon prejmenovat jeho czech.sty).

Zdraví