Vnorene uvozovky

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Wed Feb 6 11:09:48 CET 2002

Zdenek Wagner wrote:

> V beletrii ma casto prima trec svuj vlastni odstavec, tedy to, co je v
> uvozovkach, plus uvozovaci veta. Ono se v tom pak lepe orientuje. Vyse
> uvedeny navod na psani uvozovek je spravny, ale nemusi to byt moc
> prehledne.

Diky za opravu, vyse uvedena situace (`` ,,) by asi vubec nemela nastat.
Soustredil jsem se prilis na zadanou otazku, takze jsem "pro stromy nevidel
les".

Rekl bych spise mirneji, ze kazda postava ma pro sve reci vlastni odstavec -
v jednom odstavci byva i vice "primych reci" (ve vyse zminenem smyslu) jedne
osoby.

J. Tkadlec