Re: WinEdt + miktex z TeX CD od pana Rybièky - jak na to ?

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Wed Feb 6 08:07:19 CET 2002

> Dobry den.
> Dovolil bych si nesouhlasit s prispevkem pana Aubrechta.
>
> Pouzijete-li TeXnicCenter, ktery umi zavirat pomoci DDE commands okno v
> Acrobatu, tak muzete bez problemu generovat pdf pomoci pdflatexu a funguje
> to stylem prekompilovat (1 klavesa nebo klik mysi) - podivat se na
vysledek
> (druha klavesa nebo klik mysi), jinymi slovy vami zminene
edit-compile-view.
> Zadne dalsi zavirani Acrobatu a podobne, jak pisete.

K tomu muzu rict jedine: VOILA!!!

> To s fonty jsem moc nepochopil, pdftex pouziva fonty takove, ze v pdf-ku
> vypadaji naopak moc pekne (Type3, ne? Moc do tech nazvu nevidim ... )

Casto dela zacatecnikum problemy nastaveni TeXu (tedy dvips, dvipdfm) tak,
aby se do PDF daly fonty v Type 1 (vektorove). Jinak se tam davaji v Type 3
(rastrove), s cimz se Acrobat nepopere se cti. Hezky je zobrazi akorat
GhostView.
PDFcsLaTeX v MikTeXu jsem nerozchodil (nedelam v tom), i kdyz netvrdim, ze
to neni nekde popsano.

> Ale ze si Acrobat nepamatuje posledni pozici je pravda. Nicmene to si zase
> pamatuji ja a pomoci dvojhmatu CTRL+N a zadani cisla strany jsem hned tam,
> kde potrebuji, takze to pro mne takova tragedie take neni.

Co na kombinaci WinEDT + Yap miluju, je jednoduchost. Vetsinu veci delam na
jednu klavesu -- preklad, zobrazeni, zpetne hledani, generovani PS, PDF,
atd. Kdyz zkousim pilovat treba rozmery, je to fantasticky rychle.

Hezky den preji,
    Petr Aubrecht

> Z vyse uvedeneho plyne, ze ja osobne vystup do DVI vubec nepouzivam ...
>
> S pozdravem
>  S.Rataj

> muzete
DVI