WinEdt + miktex z TeX CD od pana Rybihky - jak na to ?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Feb 5 17:31:35 CET 2002

On Tue, 5 Feb 2002, Stanislav Rataj wrote:

> To s fonty jsem moc nepochopil, pdftex pouziva fonty takove, ze v pdf-ku
> vypadaji naopak moc pekne (Type3, ne? Moc do tech nazvu nevidim ... )

Fonty bud dostanu nebo koupim nebo si je musim sam vytvorit. Bez ohledu na
to, jak k fontu prijdu, musim si uvedomit, ze je vzdy urcen k nejakemu
konkretnimu pouziti. Kdyby se ke mne dostalo gutenbergovo pismo vyrezavane
ze dreva, temer jiste bych s nim v TeXu nepochodil, i kdyz je pekne.
Pisem, ktera vypadaji pekne v Acrobatu, je spousta, dokonce jsou mnoha i
zadarmo.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/