WinEdt + miktex z TeX CD od pana Rybihky - jak na to ?

Stanislav Rataj s.rataj at seznam.cz
Tue Feb 5 17:07:17 CET 2002

Dobry den.
Dovolil bych si nesouhlasit s prispevkem pana Aubrechta.

Pouzijete-li TeXnicCenter, ktery umi zavirat pomoci DDE commands okno v
Acrobatu, tak muzete bez problemu generovat pdf pomoci pdflatexu a funguje
to stylem prekompilovat (1 klavesa nebo klik mysi) - podivat se na vysledek
(druha klavesa nebo klik mysi), jinymi slovy vami zminene edit-compile-view.
Zadne dalsi zavirani Acrobatu a podobne, jak pisete.

To s fonty jsem moc nepochopil, pdftex pouziva fonty takove, ze v pdf-ku
vypadaji naopak moc pekne (Type3, ne? Moc do tech nazvu nevidim ... )

Ale ze si Acrobat nepamatuje posledni pozici je pravda. Nicmene to si zase
pamatuji ja a pomoci dvojhmatu CTRL+N a zadani cisla strany jsem hned tam,
kde potrebuji, takze to pro mne takova tragedie take neni.

Z vyse uvedeneho plyne, ze ja osobne vystup do DVI vubec nepouzivam ...

S pozdravem
 S.Rataj