Re: WinEdt + miktex z TeX CD od pana Rybičky - jak na to ?

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Tue Feb 5 09:07:13 CET 2002

I Vam.

Cigwin,
> Neni treba, ja to resim jednou instalaci a jeji zalohou
> (zkopirovanim). Po reinstalaci systemu, staci jen vratit na misto a do
> PATH doplnit informaci, kde je /bin. Pokud vsak vyzadujete plnou
> soucinnost Ghostcriptu a Yapu je jistejsi preinstalovat i tyto (ted je
> rec samozrejme o jen MiKTeXu.)

Asi by se to dalo najit v registry -- vyexportovat a po reinstalaci znova
nahrat. Mimochodem -- v PATH nema byt adresar MikTeXu, ale xxx/bin! Tam je
tex, texify atd. A mam takovy pocit, ze pri pozdejsim pridani GhostScriptu
to chtelo malickou upravu v miktex.ini, protoze pod Win se gs jmenuje
(myslim) gswin32.

Ovsem pokud chcete prijemne a stabilni prostredi, tezko ho budete pri castem
preinstalovavani dosahovat.

OT: Slysel jsem, ze je ted velka moda casto preinstalovavat operacni system.
Vite nekdo, co je na tom tak zabavnyho?

Cigwin? Clovece, kam furt chodite na takovyhle napady??? Jestli Vam staci
MikTeX, kouknete na http://www.volny.cz/paubrecht/tex, nebo na jine (z
archivu ;-) a proste nainstalujte pouze nezbytne.

Acrobat

Acrobat opravdu uz nic nepotrebuje -- jenze se pro rozumne prohlizeni neda
pouzit. Jednak zamkne soubor, takze cyklus edit->compile->view se zmeni na
edit->zavrit Acrobat->compile do DVI->dvipdfm->otevrit Acrobat. Navic muzete
zapomenout, ze by si Acrobat aspon pamatoval, kde jste byl naposled, o DVI
search a reverse search si muzete nechat zdat (spojeni TeX source<->DVI).
Taky pak napiste, jak budete uspesny v generovani hezkych fontu do PDF ;-)

Yap bezi bezvadne hned po instalaci, pouze k prohlizeni EPS potrebuje
GhostScript.

Prosim
    Petr Aubrecht