Sude a liche strany, zahlavi & spol.

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Feb 1 11:48:50 CET 2002

On Fri, 1 Feb 2002, Zbynek HOuska wrote:

> Bohuzel nejsem v Cecach a tak onu zminovanou knihu nemohu sehnat. Pouzivam
> \vskip 0.3cm pro odsazeni onoho dopisu, jak pred tim, tak i potom. Jenom se
> obavam, ze to neni ono. Text je sice zviraznen, ale muze to opticky splyvat s
> odsazenim jednotlivych subsekci v kapitole - tam pouzivam \vskip 0.5cm.

Radeji by to mel byt nasobek \baselineskip. Pokud vite, ze se cely dopis
vejde na stranku, muzete mit na obou stranach .5\baselineskip.

> Napada mne zda to muze ovlivnit radkovani na nasledujicich starnkach.?Tim
> myslim zda budou radky na vsech strankach opticky vzdy spolu. Pokud delam
> chybu jak to napravit? Jakou grafickou znacku na odsazeni mate na mysli (v
> TeXu dosazitelnou)?

Muzete pouzit nejakou linku, dat dopis do nejakeho ramecku, pouzit treba
hvezdicku nebo nejaky dingbat, naskenovany ornament... Nelze to rici
obecne. Ja v knihach casto pouzivam secesni ornamenty, jenze treba do
odborne knihy by se nehodily vubec.

> Dekuji Zbynek Houska

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz