Sude a liche strany, zahlavi & spol.

Zbynek HOuska zbynh at seznam.cz
Fri Feb 1 09:31:33 CET 2002

Dne ?t 31. leden 2002 09:49 jste napsal(a):

> Obvykle se dava na sude strany a ma to logicky vyznam: ctete zleva
> doprava. Permanentni zahlavi je ve strukture informaci vyse, proto je
> vlevo. Ovsem grafik muze mit jinou predstavu a je-li k tomu jiny rozumny
> duvod, pak to klidne muze byt jinak.

> \sl je sklonene pismo vznikle vetsinou geometrickou deformaci, \it je
> kursiva, ktera byla primo tak navrzena. Obvykle je lepsi. Pouziti
> \narrower \it s vertikalnim odsazenim se mi zda vhodne. Lze pouzit take
> nejakou grafickou znacku. Sezente si treba knihu Karla Capka Valka s
> [...]

Bohuzel nejsem v Cecach a tak onu zminovanou knihu nemohu sehnat. Pouzivam
\vskip 0.3cm pro odsazeni onoho dopisu, jak pred tim, tak i potom. Jenom se
obavam, ze to neni ono. Text je sice zviraznen, ale muze to opticky splyvat s
odsazenim jednotlivych subsekci v kapitole - tam pouzivam \vskip 0.5cm.
Napada mne zda to muze ovlivnit radkovani na nasledujicich starnkach.?Tim
myslim zda budou radky na vsech strankach opticky vzdy spolu. Pokud delam
chybu jak to napravit? Jakou grafickou znacku na odsazeni mate na mysli (v
TeXu dosazitelnou)?

Dekuji Zbynek Houska