Trochu OT: psnup (2A5 na A4)

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Thu Feb 28 07:27:10 CET 2002

Dobry den,

vracim se k podobnemu problemu, o kterem se tu jiz psalo, ale:

Vytvoril jsem  csplainem dokument, ctyri stranky A5 se zamerem udelat z toho
booklet.
Vytvoril jsem PS: dvips soubor.dvi -o soubor.ps -tA5
Prestrankoval jsem ho: psbook soubor.ps prestrankovany.ps
Poskladal jsem 2 stranky A5 na jednu A4: psnup -2 -s1 prestrankovany.ps
tisk.ps
Vysledek byl ale na strance A5 a samozrejme toho kus chybel. Nepomohlo ruzne
sachovani s -P a -p u psnup, kdyz jsem zkousel dvips bez -tA5 bylo to po
spojeni psnupem vzdycky posunute doleva a asi tretina stranky byla "mimo
papir" - ale zase to bylo na listu A4. Nakonec pomohlo pouzit popsany postup
a rucne zmenit v tisk.ps:
%%BoundingBox: 0 0 596 842 (bylo 0 0 420 596 nebo tak nejak) a
%%DocumentPaperSize: a4 (bylo a5)

Potom to bylo videt cele na strance a spravne poskladane.

Kdyz jsem to drive delal ze dvou A4 na jednu, tak to nemelo chybu, ale chtel
jsem mit uz A5 vysazeny TeXem, nechtel jsem dodatecne zmensovat.

Co delam spatne? Nejde to udelat nejak bez rucni upravy PS?

Dekuji

Josef