? pdf*TeX + bookmarky + ceske pismenka JAK TEDY? [hlp plz]

Rezac David rezacd at fit.vutbr.cz
Fri Feb 1 19:06:58 CET 2002

Dobry den.

Rad bych se zeptal jak toto realizovat. Pouzivam cspdflatex, balik
hyperref. Operoval jsem taky s parametrem unicode toho balicku. Vysledkem
je zmrsenej font u tech zalozek (ala obsah).

Cely dnesni odpoledne jsem stravil prohledavanim archivu a vseho mozneho,
ale asi jsem slepy nebo nevidim. Nenasel jsem _funkcni_ navod jak na to.
Ocenil bych relevantni fragmenty dokumentu, kde to opravdu funguje,
pokud mozno bez nejakych silenych post-akci.
Dekuji moc.

S pranim hezkeho dne,
David Rezac

--