Minitex

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Fri Feb 1 17:56:09 CET 2002

Dobry vecer,

prosil by som o pomoc pamatnikov. Kolegyni som nainstaloval Minitex na 3
disketach od p. Olsaka do Dosovskeho okna W95.
Konfiguraciu som prakticky vobec nemenil len som nastavil Norton editor za
defaultny. Deje sa velmi zahadna vec. Ak prelozim Latexovy subor (v menu) a
vratim sa do editoru, nieco v texte zmenim, tak sa to pri F3 E neulozi. Pri
dalsom editovani bez prekladania uz vsetko bezi normalne.  Normalne funguju
aj vsetky ostatne funkcie spustane v menu. Norton editor sa stale tvari
spokojne. Pri pouziti ineho editora sa tieto  problemy nevyskytuju.

Napadne niekoho nieco, kam sa podivat?

Vopred dakuje

Anton Surda